11 Ağustos 2012 Cumartesi

Kocana köpeği gezdirtmenin, süpürge yaptırtmanın yolları..


Bu sabah 10'a doğru uyandım!
Ne güzel şey kocandan önce uyanmak!
Sevgili erkekler şişinmeyin öyle kahvaltı falan hazırlamak için değil. Kaydettiğim bir dolu dizi var televizyona bir türlü de izlemeye fırsat bulamıyorum. Şu ''Modern Family''i ne zaman izlemeye kalksam adamın homofobikliği tutuyor dizideki iki gay karaktere takıyor.
Dizilerimi izleyeceğim rahat koltuğuma kadar parmak uçlarımda yürüdüm. Bir de köpeğimiz var bizim (onu alış hikayemizi de anlatacağım sonra) e şimdi hayvan viklemeye başladığı an gidip adamı uyandırıp ''gezdir'' diyecek halim yok ya! El mecbur biz gezdiricez. Popoma kadar yırtmaçlı geceliğimle de gezdiremeyeceğime göre yukarıya çıkıp giyinmek gerekecek vs vs. Neyseki Alex tek gözünü açabildi sadece o da gezmeye pek oralı olmadı bu sıcakta. Derin bir nefes aldım tabii ben de.
Koltuğu arkaya doğru iteledim, mis gibi yastığımı da aldım arkama nefessiz üç bölüm izledim. Nefessiz dediysem bu öyle aksiyon dizisi falan değil ama birinden biri uyanacak diye bildiğiniz nefes almadım.
Saat oldu mu 12!

Artık bende vicdan sinyalleri yanmaya başladı. Alex'in gezmesi şart!

Yukarı çıktım Murat'a ''Hadi 12 saat'' diye.. Bir yandan da ''Sen alexi gezdirirken ben tost hazırlarım.'' diyorum. ''Mis gibi tost oh oh ne güzel'' diye de ballandırıyorum.. Adam da bana demiyor ki bu saate kadar neden çıkarmadın hayvanı? Dese zaten ''Ben sana tost hazırlıyım sen beni azarla'' diye başlayacağım ağlamaya sanki iki sucuk iki kaşar kesmek zormuş gibi. Garibim ağzını bile açmadı eliyle 4 işareti yaptı bir tek ''4 tost istiyorum''u ifade etmek için. Bu arada tost ekmeği bitmiş onu da Murat ısmarladı marketi arayıp.

Şu anda süpürge yapıyor benim adam..
Öyle ben istediğim için falan değil ha kendisi biraz titizdir ondan.

Tabiii süpürgeyi alıncaya kadar ''Ayyyy haftaya sana şu şu yemekleri yapıcam. Sen seversin enginarı yanına da börek yummmm'' dememin etkisi de vardır kesin.

Kayınvalidemin bir lafı vardır ''Bazen o kadar çok konuşurum ki kocama, bir süre sonra benim söylediğim cümleleri kendi fikri zanneder'' der..
Benimki tam bu değil ama ikisi de psikolojik oyunlar netice de..

Hiç yorum yok: